Retourzenden

Technowinkel verwerkt uw orders altijd met de grootste zorg. Het kan echter voorkomen dat een product niet is wat u ervan verwacht. Of dat een product defect of beschadigd is. In dat geval kunt u het product terugsturen naar Technowinkel.

Technowinkel
Tingietersweg 62
2031 ES Haarlem

Tijdens de zichttermijn van 14 dagen heeft u als consument herroepingsrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de overeenkomst te ontbinden en de ontvangen goederen te retourneren. Daarbij draagt u zelf de kosten van retourzending, met uitzondering van een terecht beroep op de niet-goed-geld terug regeling. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Wij zullen in geval van ontbinding zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping de betaalde bedragen terugbetalen. Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat we de producten weer hebben ontvangen.

Let op: sommige producten worden op bestelling voor u geproduceerd of op maat gemaakt. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd, tenzij er aantoonbare gebreken zijn geconstateerd.

Voor retourzendingen kunt u contact opnemen via ons contactformulier, of stuur een e-mail naar info@technowinkel.nl. U kunt ook gebruik maken van het modelformulier, dat u kunt downloaden.

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen u binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven.

Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via https://www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via https://www.thuiswinkel.org.

Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geven wij op alle producten ook de standaard fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.