Bestellen en betalen

Wanneer u bij de Technowinkel een bestelling plaatst, kunt u de bestelling op verschillende manieren betalen. De beschikbare betaalopties kunnen verschillen per land. U kunt bij ons kiezen uit o.a.:

iDEALiDEAL
Bechikbaar in Nederland
 
MisterCashBancontact/Mister Cash
Beschikbaar in Belgie
 
DirectEBankingSOFORT banking
Beschikbaar in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk
 
PayPalPayPal
Beschikbaar overal
 
PayPalCreditcard via PayPal
Mastercard, Visa of American Express
 
PayPalUitgestelde creditcardbetaling
via PayPal
 

Via ons klantenportaal kunt u een apart factuuradres opgeven wanneer u dat wenst.

Wat gebeurt er daarna?

Nadat u uw bestelling bij ons succesvol heeft afgerond, ontvangt u van ons via een email een bevestiging van de bestelling en de bijbehorende factuur. Uw bestelling is direct te volgen via uw persoonlijk account in ons klantenportaal.

Wij nemen uw bestelling zo snel mogelijk in behandeling. Afhankelijk van de levertijd van de bestelde producten, zullen wij een verwachte leverdatum aangeven.

Wanneer uw bestelling wordt aangemeld bij onze vervoerder, ontvangt u van ons een email met daarin een Track&Trace code. Hiermee kunt u de bezorgstatus van uw pakket volgen.

Ongeveer 10 dagen nadat u uw bestelling van ons heeft ontvangen, wordt u via een email uitgenodigd om een korte review te geven over uw bestelde producten en onze service. Wij stellen uw mening zeer op prijs en gebruiken uw ervaringen om onze service verder te verbeteren. Indien u geen review wenst te geven, hoeft u verder niets te doen.